۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

ابله ها خر شانسن

دیروز با رفیقم و مستخدم شرکتشون رفتیم ماهی گیری
مستخدمه خودشو وسایل ماهی گیریش رو هم ۲۰ هزار تومان قیمت نداشتن تازه هم شروع کرده بود ماهی گیری رو
برعکس من سابقه شرکت تو چندین مسابقه ماهی گیری و ماهیگیری تو اکثر 
نقاط ایران و حتی سابقه  ماهی گیری تو چند تا کشور
۱ میلیون، شایدهم بیشتر پول لنسر و وسایل ماهیگیری دادم تواین سالها
کار ندارم با تمام بلاهت رقیب مستخدم نهایتا تو چند ساعت ماهیگیری نتیجه رو ۳۱ به ۲ بهش واگذار کردم
حتی چند بار با پستی هر چه تمام تر قلابشو گیر دادم لای سنگ ها نخش  پاره شد
یکی دو بار هم سعی کردم هولش بدم تو آب غرق شه، شانس آورد
به جون مادرم قلاب گره زدن بلد نبود ولی با تمام کار شکنی های من هر ۵ دقه یه ماهی در میاورد، اصن انگار ماهی ها صف وایساده بودن گیر کنن به قلابش

اینا رواون عن گرفته مال من اونقدر ریز بود دیده نمیشه
                                           

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.